Thursday 18 August 2016

Bell Palsy bukan STROKE!

Pernah dengar BELL PALSY?

Ia bukan stroke ya. Tapi kelemahan pada otot muka. InshaAllah ikhtiar dengan VIVIX. Dengan izin Allah juga ia sembuh kerana vivix merawat dari dalam.




 Gambar 1 : Simpton-simpton terkena BELL PALSY


Berikan support kepada mereka yang mengalami. Bukan mudah seperti yang dijangka. Hanya yang mengalami je tahu kan..

Ni salah seorang pengamal vivix untuk sembuhkan bell palsy beliau. Alhamdulillah sekarang dah mampu tersenyum. Mata pun dah boleh tutup.

Semoga eila dapat membantu sahabat yang senasib dengan beliau amin.
Feel free to share jika ianya bermanfaat. Tq


Mari ikuti kisah beliau sembuh selepas berikthiar dengan Shaklee...

Alhamdulillah...Subhanallah

BELLPALSY
************
.
Alhamdullilah
.
2 oct 2015
.
Saya bangun sebelah muka da jatuh
.
Xbole senyum
Mata x bole tutup
Air mata mengalir macam menangis
Sakit
Rasa tegang je
.
Dr sahkan saya diserang bellpalsy
Bukan STROKE
tapi kelemahan sebelah otot muke
.
Saya di steroid
.
Punca UNKNOWN
Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin
.
Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu..
.
Consume SPECIAL DOSE vivix Shaklee
Dan consume juga
Omega guard
Bcomplex
Vitamin E
dgn extreme

Saya juga menjalani fisioterapi

Alhamdullilah selepas 90hari
Saya diberi kesempatan SENYUM kembali
.
Share la..
Saya izinkan
Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support
Ia bukan mudah seperti dijangka
.
Saya dan sahabat bell palsy sahaja yg tahu apa yg kami rasa..
Actually its more to self confidence / esteem
Tapi serius is MANIS untuk diingati
Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah
Harap ia menghapus dosa2

Credit to : Faiza Suhada

Gambar 2 : Puan Faiza bebas daripada BELL PALSY ikhtiar dengan VIVIX dan vitamin lain



Jika anda ingin mendapatkan sebotol VIVIX dan vitamin shaklee, boleh hubungi saya seperti maklumat di bawah :


✉ PM ke fb Eilarazi Master
☎ Call/Sms/WhatApp ke 013 3562795
COD Mentakab & Temerloh
POSLAJU seluruh MALAYSIA 
 
 
 






No comments:

Post a Comment