Monday 2 February 2015

Promosi HEBAT sepanjang FEBRUARI 2015

Welcome FEBRUARI...wah hebat promosi bulan februari ni, vitamin KHAS untuk atuk, nenek, mak, ayah, ibu mengandung, anak-anak..aish, memang awesome sangat la. 1 family dapat PENJIMATAN berganda tau. Enjou consume suplement bersama dengan family.

Beruntung la, 4 item sekali PROMO dalam sebulan..Kalau sebelum ni, hanya 1 vitamin je promosi. Dan salah satu inisiatif shaklee adalah untuk membantu pengguna mendapat potongan yang lumayan, dan sedar atau tidak kita boleh buat stok vitamin kat rumah sebelum menjelangnya GST !!

Setuju ke setuju ? :)



Gambar 1 : SET SENDI & TULANG

Ostematrix - Kalsium dengan gabungan magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral.


** Bagus tau makan ostematrix ni terutama buat ibu mengandung. Nak dapatkan TIPS-TIPS elak kaki kejang? klik di sini ✏  http://eilarazimaster.blogspot.com/search/label/Ostematrix

AJHT - Satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi - sendi.

No comments:

Post a Comment