Thursday 10 July 2014

Jaga kecantikan luaran dengan shaklee

Mesti ada yg tak tahu kan..ingatkan shaklee hanya menyediakan suplemen kesihatan je...oh no..no..no.... shaklee sgt prihatin daripada segi kecantikan LUARAN, kelengkapan RUMAH, penjagaan RAMBUT.... dll.....

Nak yg ASAS utk penjgaan kulit muka luaran..ambk 3 produk ni...memang terbaik la... setaraf dengan SK II ... tak percaya ke? nt ila bg link testimoni customer.... stay tuned.... (^_@)




Yang gentle deep foaming cleanser tu saya pakai masa tengah pantangkn fatini sampai sekarang masih ada lagi..huhu...dah dekat 8 bulan dah..mahal ke kalau penggunaan lama macam tu?? 
Best tau ..sangat sesuai untuk yg ada masalah kulit kering...rasa smooth je muka....

{ Kesayangan Ambe }

Oh, my peberet pencuci muka...sebelum ni beli pencuci muka tahan sebulan 2 je...tapi tidak dengan pencuci muka nutriwhite shaklee..bukan tahan 4 bulan, 5 bulan, TAPI TAHAN 8 - 9 bulan !!!

SEBAB tu saya sayang sangat..masa nak buang yang lama pun berapa kali tak jadi..cb lagi letak air dalam tu sebab nk guna sampai habis..huwaaa.,.takpe, kat rumah ada ready stok, kasi bukak yang baru terus......

Nak cantik luar dan dalam tak payah sayang-sayang, ada modal sikit boleh beli untuk berbulan-bulan.. campur pulak makan suplement kecantikan. Tambah lagi dengan ESP fuhh..berkesan!!

Nak buat kira-kira jap

nutriwhite + vitamin + ESP = GOJES, GEBU, BEBAS JERAWAT, TONA SEKATA, KULIT LEMBAP, macam-macam lagi la... (^-^)

ok..sampai sini dlu, nk makan jap n paking vitamin jap. nanti i sharing lagi kebaikan produk k ...wallaaaa




 (✿◠‿◠)

✉ PM ke fb Eilarazi Master
☎ Call/Sms/WhatApp ke 013 3562795

No comments:

Post a Comment