Thursday 10 July 2014

Fatini si baby shaklee (^_^)

"comel la baby awk, baby shaklee kan? hihi" senyum je saya, bila ada kenalan fb mesej macam ni... (^_^)

Alhamdulillah...kami bersyukur sangat dikurniakan baby yg sihat, ada yang kata baby shaklee...disebabkan saya mengamalkan set hamil shaklee masa pregnantkn fatini....mayb geram dengan kulit baby yang mulus...hihi...syukur juga baby fatini menjadi inspirasi kepada auntie-auntie kat luar sana untuk mengamalkan produk shaklee demi kesihatan ibu n bayi dalam kandungan...setakat mengamalkan suplement shaklee masa pregnant saya memang tak ada masalah kesihatan sangat...hb makin naik memang teruja..tak pernah-pernah naik sampai la dekat deliver pun 13.2

Ya, proses bersalinkn fatini pun sangat mudah, masuk je LB terus keluar...dktor tak x sempat nk buat apa-apa pun..hehe..bila teringat balik rasa macam tak percaya ... selain saya sendiri tak putus mengamalkan surah maryam, yusof, lukman, yasin dan berzkir....

Walau apa pun suplement or vitamin yang anda semua amalkan, saya nasihatkan pilihla yang betul-betul semulajadi dan tanpa bahan kimia...JANGAN tak makan langsung ya.... efek nanti pada baby..kekurangan vitamin dan zat...kesian...kita sebagai ibu la yang memainkan peranan untuk memberikan yang terbaik buat baby kita yang bakal melihat dunia...inshaAllah.


 1 st day Nur Fatini Bt Mohd Fakhrul Razi

No comments:

Post a Comment