Monday 9 June 2014

Chewable "gula-gula shakle"

Budak-budak kalau dengar je gula-gula memang suka la kan. Shaklee pun ada "gula-gula" untuk kanak-kanak ni. Actually bukan gula-gula betul..hehe..di sebabkan chewable ni boleh dikemam eila panggil gula-gula. Kalau anak eila, kakak farisha memang dah jadi peberet dia dah. Time ibu lupa nak bagi, dia pulak yang mintak.

Chewable ni  juga alternatif kepada orang dewasa yang tak sukakan tablet tau. Semua peringkat boleh consume sebenarnya. Memang jimat dan tahan lama. Murah pulak tu. Harga mampu milik. (^_^)

Ha ni dia rupa CHEWABLE VITAMIN C. Comel je bekasnya. Kecik molek gitu orang terengganu kata...huhu... (tiba-tiba datang mood kg halaman) 



Jom kita tengok apa KEISTIMEWAAN chewable vitamin c ni ya :


Membekalkan 100MG vitamin c yang ditambah dengan rose hips dan bioflavonoids complex. Fungsinya untuk membantu meningkatkan lagi peranan vitamin c apabila masuk ke dalam badan kita


Menguatkan gigi, gusi dan tulang yang sihat. Bagus untuk pembesaran anak-anak. 


Bila kunyah je vitamin c chewable ni, air liur akan membantu memecahkan vitamin c supaya mudah diserap apabila di salur ke usus kecil kita.


Boleh dikunyah dan SEDAP. Rasa masam limau dan dapat menyediakan vitamin c setara 1 1/2 biji oren dan sangat ideal untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar menelan pil.

====================================
➲ Bagaimana untuk mendapatkan supplement ini?
==================================== 
(✿◠‿◠)

✉ PM ke fb Eilarazi Master
☎ Call/Sms/WhatApp ke 013 3562795



No comments:

Post a Comment